ahsenmomm iki büyük çocuğu olan bi anne olarak diyorum ki kesinlikle 2 yaş sonrası(büyük kızım 13,ortanca oğlum 12,küçük oğlum 13 ay 15 günlük).hele bi de kız çocuğu ise muhteşem günlere hazırlıklı olun.bol bol komşuculuk ,aşçılık ,marketçilik oynar durursunuz.muhakka fincan takımınız olsun.çünkü kahve ikram ediyorlar ve içine su koyup geliyorlar.hâla kızımın videolarını saklarım arada izler güleriz.(bir bulaşık yıkama videosu var 4 yaşındayken karnıma ağrı giriyor izlerken.çünkü ağzına dolamış "ev hanımıyım,ev hanımıyım,evvvvv ha-nı-mı-yımmmmmm"diyor bi yandan da.)yani konuşmaları,yaratıcı ve komik cümleleri insanı kendinden geçiriyor.gezme,aktiviteler yapma da 2 yaş sonrası daha verimli eğlenceli geçiyor.ayrıca ev işi falan yapmak da daha kolaylaşıyor artık.her bakımdan 2 yaş sonrası diyorum..