Cutebaby Arkadaşlar awent cam kullanıyorum sürekli başlık değiştirmek zorunda kalıyorum 3 delik kullanıyoruz ama hemen yirtiliyor bende Lansinoh alayım dedim orta akiş emzik varmış kullanan varmı memnun musunuz
Nazzglr Cutebaby ben tüm biberonlarımı lansinoh aldım cam da var plastikte. İkisinden de çok memnunum. Sadece cam biberonda sıcaklığı ayarlamak biraz zor oluyor. Onun dışında ucu da kullanımıda çok rahat
Duruyaman Cutebaby ben plastık kullanıyorum. Bir buçuk ayda bi felan yenisini alıyorum. Bebeğim başka biberon kabul etmiyor. Memnunum
[silindi] Cutebaby bızde kullanıyoruz cok memnunuz oglum avent emıyordu sımdı aventle su versem dahı emmıyo lansınoh daha cok sevdı