Aybersa Alikus evet ya insan hep ailesinden bir şeyler buluyor. Ya da ben buluyorum 5 kız kardestikte🤣🤣
Ebrugoktug08 SeherRonyaMelek aaa yaprak dökümü de var 😂 bide Ferihayı verseler evde internet var hepsini izliyorum eşim bile bıktı artık ama yine de tv de başka oluyor😂
1234___ Belki 10 defa izlemişimdir ama her açtığımda kaçırdığım Bi çok sahnesi oluyor ve ben hayretle nasıl kaçırdığımı düşünüyorum