zan2021 Perşembe sünnet olucak bebeğim sünnet sonrası bilgi verebilir misiniz 1 numara büyük bez almalı mıyım karton bardak nasıl kullanılacak
irva zan2021 3.5 aylıkken yaptırdım.Karton bardak kullanmadık.Bezini de sıkı bağlamadım.Sabah akşam teramisin krem sürüp bıraktım yedirmedim.1 haftaya kalmaz tamamen iyileşmişti.
Unknown zan2021 1 numara büyük alabilirsiniz daha rahat oluyor. Karton koymamıştık biz. Verilen kremleri düzenli kullanırsanız, hemen iyileşir. Birde kantoron önermişti bize doktor, çok faydasını gördük.