Papatyaseverr Ali_Han20 Niye doktorlar hepimizden iyi biliyorlar banada 11. Haftalarda yapıldı şükür bir sorun olmadı alttan herşey daha rahat incelenebiliyor diye bazen doktorlar öneriyor
nursocum YamanAli 6-7 haftalıkken kesem oluşmamıştı. Doktor bana sen dalga mı geçiyorsun hamile falan değilsin diyip gönderdi. Şuan 13 aylık Nur topu gibi bi oğlum var 😂
Zalimsin Benim değerim bundan daha yüksekti ama kese yoktu alttan bakınca bile yoktu maalesef ama geç döllenme olduğu için olmuştu çok şükür kızımı kucağıma aldım