Kızlar kızım 19 aylık hep kg problemi olan çocuktu. Boyu uzuyo diye doktor çok sorun yapmadı ama bugün gittik 2 aydır boyu ve baş çevresi uzamamış boyu 85 cm başı 45,5 kg 9.600 ben çok üzüldüm bu ciddi bir sorun dedi raporlu mama başlatacak yarın ben eczaneden argivit şurup ve balık yağı aldım başına gelen var mı lütfen bana yardımcı olun çok ağladım geldiğim den beri. Anne sütü sadece 5 ay aldı mama da içmiyo yemesi benim zorumla iyi zorla ben yediriyor um.