Benim eşimin ailesi Trabzonlu ve kuyumcu; cevap veriyorum çeyrek/yarım/tam 😃 Yatırımsa içinde işçilik olmayacak bir şey alınmalı. Trabzon hasırı mesela bozdurulurken değeri biraz düşüyor. Ben de altın alırım genelde ama fiziken değil. Altın hesabım var, mobil bankacılıktan alıyorum.