DTG-66 Bebeğim 1 yaşında bu aralar sinirlenince ısırmaya başladı hatta bazen bunu oyun haline dönüştürüyor var mı bebeğim gibi olan bebekler ?
Yadeee DTG-66 arada ısırmada oluyor ama sıklıkla sinirlenince kendine ve şu son 2 gündür babasıyla bana vurma durumu var 😏
glbgci DTG-66 8ay 8 günlük oğlum sürekli ısırıyor beni kollarımda minik minik morluklar var. Doktorumuz tepki göstermeyin iyi bir şey yaptığını düşünür demişti ama bazen ağlayasım geliyor öyle ısırıyor ki
Nrgs DTG-66 oğlum 17aylık kollarını aça aça geliyor ben sevgi patlaması diye düşünürken o sarılıp omzumu ısırıyor 😁
DTG-66 Yadeee şuan vurma gibi bir durum yok bizde ama ısırıp gülüyor bende tepki vermemeye gülmemeye çalışıyorum
Deletedmom5284 meme emerken ısırma durumu var bizde de üstelik daha üç tane dişi var tepki vermemeye çalışıyorum gülersem hoşuna gider kızarsam memeden uzaklaşır, çekiyoruz bakalım 🤦🏻♀️