1Dost benim oğlum 4,5 yaşında kızım 8 aylık. Oğlum yaşına girdiğinden beri 20:30 da gece uykusuna yatar. Tatilde de olsak, misafirde gelse ya da gitsek uyku saati değişmez. Kızımda da çok şükür o düzeni oluşturdum. 20:15 gibi kızımı uyutmaya gidiyorum. Buçuk gibi uyumuş oluyor direk oğlumun odasına gidiyorum onun odasında oturuyorum ya da uzanıyorum o da öyle uyuyor. Akşam yatmadan ortalığı topluyorum. Mutfağı sabaha hazır bırakıyorum gün içinde yuvarlanıp gidiyoruz.