Sevdamavi Kızlar mustela markasını kullanıyorum bugun farkettim ki kulak arkası kagıt gibi kurumuş farketmedim şimdiye kadar hep vucudunu kremledim.Sizin bebişler de oldu mu geçmesi uzun mu sürüyor
Ftmsvnc Sevdamavi benim oğlumun da kuruyordu. Bebek yağı yada nemlendirici Krem fayda eder. Sık sık kontrol edin
limonlukarpuzzz Sevdamavi bebek yagini kullanma canim önermiyorlar. Mustelanin kreminide surebilirsin bizimde olmuştu nemlendirdikçe geçti :)
limonlukarpuzzz Sevdamavi Aynen ilk dogduklari zaman ciltleri nedense kuruyor 3. Ayda normalde donmustu cilt kurulugu bizim. Sizde oldugu gibi bizdede oldu kulak arkasibda nemlendire nemlendire geçtu :)