Sağlık çalışanıyım ben yaptırmadım izindeyim diye etrafımdaki dr larımız falan da zaten evdesin bi bakalım görelim durumu demişlerdi. Emzirme üzerine hiç bir şey yok çünkü. Şimdi işe başlayacağım sanırım yaptıracam bende yaptıran ark var herhangi bi sorun yaşamadılar çünkü