Merhaba kızlar. Oğlum 14 aylık. Emiyor. Oruç tutmak istiyorum hemde çok istiyorum. Çünkü kendimi bildim bileli tutan insanım. 2 senedir tutamiyorum. Birinde hamileydim. Birinde oğlum daha ek gıdaya geçmemişti. Şimdi ek gıda alıyor. Rabb’im nazar degdirmesin yalana gerek yok yemekte seçmez genelde yer az az yese de yer herşeyi. Normalde emerek uyuyan bir bebekti. 1 aydır uyurken emzirmiyorum. Yani mesela uykudan uyanınca emziriyorum. Yada uyutmadan yarım saat önce. Gün içinde de uyku dışında bi iki kere emziriyorum. Sütüm azalır mı ya ? Yani tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz? Mesela sahur da iftarda süt yapsın diye neler yiyim falan?