DuruK
Sonsüt de anladığım kadar yağsız geliyor. Doktorum emzirme döneminde özellikle tüketmem gereken yiyecekleri yazmıştı bana. Ama etkisi var mı bilemiyorum. Herşeyi düzenli ve dengeli ye dedi.
Onun haricinde ceviz, kuzu pirzola, kuru incir, tahin pekmez, ciğer ve meyveler kaliteyi artırır dedi.
Haftada 1 mutlaka balık tüket. 3 günde kırmızı et ya da tavuk ye.