Sibel22 Kızımı güldürmeye korkar oldum ya her güldüğünde hıçkırıyo yediği ağzına geliyo boğuluyo bu neden olur acaba. Doktorunada sorcam ama köntrölümüze baya var acaba başına gelipte çare bulan varmı yada neden olabilir
siyah_kalppp Sibel22 benim kızım da öle olmuştu bebekken güldürüyorduk gülerken ağzından burnundan süt geldi sonra hep cok gülmek istediğinde hıçkırık tutuyor suan 10 yaşında hala öle gıdıkladıpımızda cok gülünce hıçkırıyor sonra güldürmüyoruz ama nedenini bende bilmiyorum bebekken öle olmuyordu cok
Eslem1907 Sibel22 benimki sinirlendiginde yapıyor onu.bilerek nasıl yapıyor bilmiyrm.sikintiya girince başlıyor hickirik
Ruhumdakimavi Sibel22 bebeğimin reflüsü var benimkide öyle oluyordu doktorunuza danışın mutlaka ilgili olabilir belki
Duyulurum Sibel22 benim oğlum da öyle. 8 aylık. Videolarda fark etmiştim ben onu. Kahkaha atıyor diye çekiyordum bir baktım ki hepsinde hiçkirik tutuyor. Bir sorun değildir inşallah kendini çok lastiği için böyle olduğunu düşünüyorum
Sibel22 siyah_kalppp bizim çok oluyo ya hele ek gıdaya başladık başlayalı dahada çok siz doktora sordunuzmu hiç? biri çocuğu güldürse güldürmeyin sakın diyorum gülüyorlar ama gerçekten çok kötü oluyo
siyah_kalppp Sibel22 bebekken öle sıkıntı olmadı hiç sormadık doktora sanırım hatırlamıyorum yani ama suan öle cok gülmek istediğinde oluyo bi sıkıntı olmuyor
Sibel22 Eslem1907 yok sinirlendiğinde değil gülünce hemen başlıyo hıçkırmaya yeni yediyse ya boğuşuyo yada yediğini çıkarıyo
Ruhumdakimavi Sibel22 benim sütüm kesilmişti zaten antireflu mama kullanıyoruz ve bir müddet gaviscon kullandık gayet iyi gelmişti
Sibel22 Ruhumdakimavi antireflü mama kabız yapmıyomu sadece bir gün kullandık çok koyu oluyo ve kabız yapmıştı yine deniyeyim bende
Sibel22 Duyulurum bizim çok farkedilecek şekilde canım direk ağzına geliyo yedikleri her kahkahada güldürmüyoruz artık bemde sorcam doktora gittimde
Ruhumdakimavi Sibel22 yok hayır biz de öyle bir etki olmadı belki size denk gelmiştir o gün. Bebeğiniz kaç aylık bu arada