Bebeğim 17 aylık normalde günde 2 kez ve en az 2 sana uyuyan bir bebek ama 4 gündür sürekli emmek istiyor uyumuyor uyuşa bile 1 saat bile uyumadan uyanıyor terlemiş oluyor uyandıgında ve cok yüksek sesle ağlayarak uyanıyor diş diye düşünüp Canpolat veriyorum ama sonuç aynı gün içindende sürekli mızmız ağlıyor hep beni istiyor yanında hiç böyle değildi 1 hafta olucak nerdeyse ve sürekli emmek istiyor neden acaba bu dönemi yaşayan varmı???