Kızlar oğlum 6ay 14günlük sütüm gitti gidiyor döndürmek için uğrasıyorum ama sadece gece biraz emzirebiliyorum hoş bebeğimde beni istemiyor zatende herneyse bebelac gold mama kullanıyoruz doktorumuz 2-3saatte bir 90-120cc içebilir dedi 90içiyor genelde ama çoğunlukla 70ccde falan kalıyor açmıyor ağzını 2saatte bir acıkıyor çıldırcam bir problem mi var 26mart cuma günü ameliyat+sünnet oldu ilkten onun etkisidir ilaçlar vs dedim ama yok yani annr sütü alırken 150cc koy içerdi bir ara mamada aynı şekildi ben anlamıyorum sizlerinde böyle mi?