2ay 16gunluk bebeğim ilk haftlarda sagip dondurucuya attığım sütleri neden içmez acaba. Kendi sütüm var emziriyorum ama dondurucudaki sütler üç aydan fazla kalmasi sakıncalı diye aralarda vermek istedim ama kızım icmiyo sebebini anlayamadım tadında da bı ekşime yok ama biborondan içmek mi istemiyo acaba fikri olan yardımcı olabilirim. Bide sütler üç aydan fazla kalsa dondurucuda ne olur 🤷