Merhaba Kızlar ,
oğlum 46 günlük oldu sürekli gaz sorunumuz var doğduğundan beri anne sütüyle beslenmesine rağmen gazdan dolayı kakasını yapamıyor bende günlük sabah akşam bir çay kaşığı zeytinyağı vermeye başladım çok rahatlattı gaz damlası kullanmama rağmen zeytinyağ daha çok işe yaradı bir çok kişi zararlı olduğunu söylüyor siz ne düşünüyorsunuz