SeMa27 Merhaba kızlar benim cildim çok kuru özellikle dudak çevrem ve çenem bölgem çok kaşınıyor ve kepek gibi pul pul dökülüyor önereceğiniz birşey varmi bu kuruluk ve kaşıntı için🤦🏼♀️🤦🏼♀️ böyle tatlı tatlı kaşınma isteği olamaz yaa🙄
Bengisu_dunya Peeling yapıp nemlendirmeniz lazım birazda mevsimsel olur bu aralar coşar benimkide oyle daha fazla nemlendirici kullanıyorum buaralar