Mariiiin1 Kızlar hamile olup olmadıgımı daha bilmiyorum. Korunmuyoruz bi aydır.daha regl de olmadım emziriyorumda, kilo vermek istiyorum.9.ayına grdı bebegm. Bılmeden hamıleysem yapsam sorun olur mu sızce?d
MeryeminAnnsi Mariiiin1 ilk 3 ay doktorlar spor onermiyo sonrasında yapiliyo ben yaptim doktoruma sordum ama
Mariiiin1 basaktpe12 canım yaptım cıkmadı Benim reglm 6 martta bittı ne zaman yumurtladım tutttmu bilmıyorum belkı emzırmeden kaynaklı gecikme yasıyorum ama 5 aydır duzenlydı reglm Sen bebegn kac aylıkken hamıle kaldın canım
Ef24 Kimse bu soruya cevap verip yanlış yönlendirip vebal almak istemez bence. Mesela benim arkadaşım gebeliği boyunca 15 dk olan 1 mil i yaptı ama ilk 3 ay düşük riski fazla olabiliyor gebelikte. eğer hamileyseniz bunu bilemeyiz doktora danışın bence
basaktpe12 Mariiiin1 11aylık iken hamile kaldım ben doğumdan sonra 6ay boyunca olmadım emziren annelerde bu olabilirmiş ama sen doğumdan sonra regl olduysan emzirmeden kaynaklı regl gecikmen olmayabilir ne olur olmaz doktora git herşey çıkabilir gebelik olmamada