uzaydabiryolcu Dertleşelim mi bize bu ay çok çok ağlamalı kucak ve yeme reddi uyku sorunuyla geldi sizde durumlar nedir
Yusuf20 uzaydabiryolcu 9 ay 4 günlük bizimki uyku sorunu zorla uyuyor.hep kucak istiyor mama sandalyesi yürüteç ağlayarak sıkılarak oturuyor.off desen ağlıyor o derece.yeme durumu istemezse zorlamıyorum yarı ek gıda büyük çoğunluk beni emiyor.yoğurt gibi sıvı şeyler veriyorum
ahsenmomm Ay demeyin kızlar yarın tam 9 aylık olacak benimki de. Sanki çok huzurluymuş gibi bi de 9. ay huysuzluğu mu oluyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ZeynepSirac Sizinde uykudan aglayarak uyanıyor mu kızlar ya sakinlestir yine uyut derken bakıyorum sabah olmus
uzaydabiryolcu ZeynepSirac benim kızım öyle canım resmen ev inliyor sanki ateşe attık gibi hep öyle ağlar şekilde gece günüz
uzaydabiryolcu Yusuf20 bende öyle canım 3-4 gündür adla ağzına bişey sürmüyoruz 9ay 7 günlük dişte geliyor atak haftası die de okumuştum
ZeynepSirac uzaydabiryolcu aynı sekilde vallahi ne bitmez ataklar bunlar daha 1 yas varmış 2 yaş varmış daha takatim kalmadı inan ki
uzaydabiryolcu ZeynepSirac benimde hele bu son 1 haftadır çöktüm Allahnyardım etsin bizlere ve bebişlere