Tkn siz ne yemiştiniz sindirimi kolay şeyler yediyseniz olabilir takip edin eğer 10u geçerse o zaman doktora gidin ben kayısı hoşafı çok içiyordum kendim kabız oluyorum diye bir de sütü arttırıyor diye doktora sordum bırakayım mi içmeyi diye hayır iyi birşey bu 10 dan fazla olursa gel bakalım dedi şükür olmadı