birkelebek ya tabi ilk muayenede acırmı acaba diye düşündüm çünkü dikiş yerlerine dokunmaya korkuyodum. eliyle bastırdı falan hissetmedim bile acı merak etme kontrolüne gitmeyi unutma ama rahim toplanmışmı önemli bide smear testi yapıyo ufak bi çubukla ordan sıvıya sürüyo okadar korkma sakın geçiyo yani