gezentianne canım sen ne kadar anlatmaya çalışsan da anlamazlar. Burada bir grup var ‘olması gerekeni yapan’ anneleri suçluyorlar. Hepimiz TV ile büyümüşüz bla bla bla. Bundan Otuz sene önce ile şimdiki şartlar bir sanki. 8 aylık bebeğim TV bağımlısı izletsem ilerde normal olur mu diye soran vardı biraz önce. Hani engellemek için ne yaparım değil izlese devam etse bir şey olur mu diyordu. Ben ilk başlarda böyle tane tane anlatırdım bilimsel dayanakları sunardım ama baktım beni suçluyorlar :) vazgeçtim boşver kim ne yaparsa yapsın bizim söylememizile vazgeçmiyor lar