miladeniz Mrb. Benim bebeğimde bu şekildeydi. 3.aylarda içtiğini lak diye kusardı. Nerdeyse hepsini. Doktora danıştık. Emmeden önce gazı olabilir çıkarın öyle emzirin dedi. Reflü varsa kilo takibi ile anlaşılır. Kilo almıyor ve kaybediyorsa reflüdür. Midesini üşüttü ise fön makinesi ile karnını ovalayın. Rahatlatın ayrıca.
Bu arada bizim bebekte bu durum 1küsür ay devam etti. Yukardakilerin hiç biri yoktu. Büyük ihtimal fazla içiyor. Kilosundan öyle anladım 😄 Bizimki de hem doğduğunda hem de 3aylıkken sizinki ile hemen hemen aynı kiloydu. Ya da gaz var. Sütü içince baskı yapıyor yukarı itiyor mide. Geyirme de yaptırın çocuğa. 5 sıvazlama 5 vurma. Sırta üst üste. Korkulacak bişi yok. 🙏