Tugcealp NNF19 baştan beri rutini miz var ama rutine başlayınca deliriyor uyumak istemiyor uyku eğitiminde yatır kaldırı denedik alt üst komşular ve ben kafayı yicek tim kıyamadım ayrıca kızıma
NNF19 Aybars2020 kendi yatağına koyun sizi görsün ama ses çıkarmayın pış pış dahi demeyin. Çok ağlayıp tutamayacağınız zamana gelince kucagınıza alıp yine hiç ses cıkarmadan sakinleştirip geri koyun,1-2 defa kaç kereyse yapın en sonunda uyumasını gerektiğini anlayacaktır cocuklar yeni alışkanlıklar Zor kazanır ama bir kere anlayınca kolay adapte olur ♥️
Echche Aybars2020 sizin atak dönemi daha bitmemiş daha 8 gün var. 8 gün sonra bitecek huysuz olması normal. Atak bitince huysuzluk kalmıyor. 28 Kasım olarak bakacaksınız orda hata olmuş tahmini doğumla hesaplanıyor
Aybars2020 Echche ona bile razıyım yeter ki gecsin de 8 gun sonra geçsin. Uykulari da duzene girer insaallah. Birde meme reddimiz var. Yok yok bizde yani. Bu arada teşekkür ederim hesaplama için 😊
Echche Aybars2020 rica ederim meme reddi de ataktan oluyor. Ne meme ne biberon istememişti benim bebegim. Doktor önerisiyle mecbur ek gidaya basladik. Yoksa ac kalıyordu. Sadece gece uyurken emiyordu. Atak bitti Daha sonra tekrar emdi düzeldi. Bu bir süreç yani Tek Sen yaşamıyorsun canını sıkma
Omero21 Aybars2020 1.5 ay sürdü bizim atağımız asla düzelmeyecek diyordum meme reddi , huysuzluk, uykusuzluk … bitti ama şimdi uyuyor, meme reddinde sağıp verdim geri alıştırmaya çalıştım ama o dönemde biberona alıştığı için memeyi bıraktı .
Aybars2020 Omero21 bende meme arti mama veriyorum. Korkum memeyi tamamen birakmasi:( ben biraz daha sabrediyim insaallah bizimde duzelir🙏
Aybars2020 Echche aa memeye tekrar donmesi beni çok sevindirdi masallah. Umarım bizimde tamamen memeye doner😊
Echche Aybars2020 meme emmedi benimki 15 gün anca emdi doğunca. biberonu da istemedi atakta. Sonra tekrar döndü demek istedim üzgünüm 😭😀 ama döner bence o tarz şeyler hep oluyor
bala86asel Aybars2020 Canım sen bu ataklar bitecek diye bekliyorsun ama yedinci aydayız halan daha aynıyız ben de bitecek bitecek diye bekledim ama hiçbir şekilde biteceği yok artık umudumu kestim zaten atak dediğin bence her gün her saat var ayı da geçtim
Echche Aybars2020 yıpranma benimki hep mama yedi herseyi kafamıza takarsak ohooo. Ek gıdalara da başlıcan zamanı gelince onlardan da vitamin alir. seninki büyümüş artik meme mama nasil oluyorsa ver dert etme bu kadar kendine
NNF19 Tugcealp yatağa koyunca hiç ses çıkarmayın sizi göreceği bir yerde olun. Azonce anlattım arkadasa 🥰cok tahammul edemez duruma gelirse sakinleştirip çıt çıkarmadan geri koyun kaç. Kere yaparsanız yapın ama sabredin ve yılmadıgınızı ona gösterin zor ama sabır ❤️
Aybars2020 NNF19 3. Ayında uyku eğitimi vermiştim çoksa rahat etmiştik ama iste bu ay ne yapsamda tam duzene sokamadim ama dediğiniz gibi pes etmiycem 😊
Tugcealp NNF19 işte bizde bir süre sonra sakinleşmeme oldu hiç bir şekilde susturamadik sinir ağlaması ydi tamamen 8 9 saat uyumadığını biliyorum bu yüzden her odaya geçişte hatta rutin başladığı zaman ağlamaya başlıyordu bizde sanırım hazır değil dedik. Birde benim kızım emzik tutmuyor emzik tutan bebeğe daha kolay eğitim verilir
Aybars2020 NNF19 az kaldı 5. Ayimiza zaten😊 insaallah herseye yeniden basliycaz. Soyle 1 saat kesintisiz uyudugunu gorurum insaallah🙏