1prens1prensesannesii Kızlar oğlum iştahsız. 11 aylık. Nutrigen üzüm ekstresi aldım 13 vitamin 5 mineral yazıyor. Yaş grubu olarakta 3 4 yaş felan yazıyor. Ama eczacı önerdi 1 yaş içebilir diye. Kullanan var mı bu aylarda?
Aysesirac05 1prens1prensesannesii benim oğlum da 1 yaşındayken doktorumuz önerdi 1 çay kaşığı canım birgün nutrigen birgün balık yağı şeklinde veriyorum doktorumuz öyle söyledi bi sorun olmaz kullan bence ama yinede içim rahat etsin dersen doktora da danış bi
1prens1prensesannesii ipekk05 merhaba ..yani çokta görmedim faydasini eh işte diyeyim.sonra Zühre ananın kakaolu macunu var onu aldım çok memnun kaldım.oglum şuan 23 aylık .