[silindi] Kizlar benim kizimin iki kasi arasin da lekke oldu bnim yuzmden bebek ken sut kaçtığı için ovaldim izi kalmis suan kizim iki buçuk yasinda nasl gecer bilgisi olan lütfen yardım et sin 😞😥😢
[silindi] Hayir canim taa kuccuken vardi ben bogazina sut kaciyo diye ovaliyordum oyle kaldi iz olustu Biscolataerkegim
Biscolataerkegim [silindi] İlk defa duyuyorum öyle birşeyi ama oğlumunda vardı biraz alnında biraz da kaşlariyla gözünün arasında geçtiler hepsi