Mom7262 canım çekerken ağrı olmaz ama hem çeken kişiye göre hem de dişin gömüldüğüne göre yerini çok açıyorlar çok uğraştırıyor bazı dişler o zaman bir kaç gün okur ama ağrı kesiciyle idare edersin emin ol 20 lik dişin ağrısından daha iyi ben de iki tane çektirdim ağrısından öldüm o antibiyotiği kullanıp 3. Gün olup da ağrısı geçene kadar ne uyku uyuyabildim ne konuşabildim ilk birini çektirirdim çok kolay oldu dikil attılar dikiş daha çabuk iyileşmesini sağlıyor sonra diğerini çektirdim yüzüm davul gibi şişti onunla çok uğraşmışlardı çekmek için geçmiş olsun canım hemen iyileşir endişelenme