sevimlienerji Merhaba canım , ben oğlundan 19.5 aydır hiç ayrılmadım. Bir işim olduğumda anneme bırakıp cikiyorum. Kardeşim okul öncesi öğretmenliği okuyor , evden çıkmadan önce ona isim olduğunu ve geleceğimi anlatarak çıkmamı söyledi. Duygusu , güveni zedelenmesin demişti. Anlamaz deme , seni anlıyor. Ona neden gittiğini ve geriye geleceğini soylerek ayrilmani tavsiye ederim. ☺️