Kızım 1 hafta sonra 2 aylık olucak. Yüzünde ve vücudunda isilik midir tam bilemiyorum kırmızı sivilceler var. İlk doktora gittiğimizde geçici şeyler dedi istersen süt diyetine başla olablir belki alerjisi dedi bende başladım ama farkında olmadan paket gıdalardan peyniraltı tuzu falan olan şeyler yemişim. Geçmedi başka doktora gittik ve yüzü artmıştı. 2. doktorda diyete devam et dedi ve yüzü cok kırmızı ve pütürlü oldugu için krem de yazdı şimdi krem kullanıyoruz ama tam anlamıyla geçmedi. Dünden itibaren süt diyetine yeniden başladım artık herşeye bakıp yiyicem ve bi kaşık da olsa sütlü yoğurtludan tadım yapmayacağım. Eğer geçmezse nasıl bi yol izlemeliyim? Et yumurta diyetine ne zaman başlamalıyım? Doktora ne zaman hangi doktora gitmeliyim testler için? Kakada kan yok bu arada. Yaşayanlar adımları anlatabilir mi?