Merhaba kızlar. Oğlumda uzun zamandır atopik dermatit vardı hep nemlendirdik ama çoğaldı alerji testi yaptırdık yumurta akı alerjisi varmış doktor alerji uzmanına götürmemizi söyledi. Ama merak ettiğim sarısını yedirsem sizce yine dokunur mu ? Zaten 8 aylık hep sarısını verdim ama sanırım sütten de geçiyormuş doktor sende yeme dedi.