Merve1203 Merhaba anneler bebeğim 48 günlük normalde gazlı bir bebek çok bağırıyor ağlıyor ama 3 gündür uyku hali var sürekli uyuyor emmeye uyanıyor ve emdikten sonra tekrar yatıyor korkmalı mıyım aynı sorunu yaşayan anneler var mı hastaneye götürmeli miyim
Papatyam18 Merve1203 merhaba bebeğim 47 günlük sanırım bahsettiğiniz şeyi şuan biz yaşıyoruz. Öle bir geçişmiymiş yoksa rahatsızlıkmı kaygılanıyorum cok fazla.
Merve1203 Papatyam18 atak dönemi dışında kalan günlerde bu şekilde olabilirmiş şuanda 2 ay 20 günlük 3 4 gündür yine uyku halinde ama 2 gün sonra atak dönemi gözlemlycem nasıl değişiceğini