deletedmom1106 Kızım 5 ay 11 günlük mama kullanıyoruz ama. Aptamil 1 i kullanıyoruz bu 2 numaraya nezaman geçmek gerek ben aldım bugun denedim ama diğerindeki gibi içmedi 😔
Alikus deletedmom1106 6 ay dolunca başlayacaksınız. Benim bebeğim de 6 ay 3 günlük 3 gündür 2 numara kullanıyoruz 🥰
deletedmom1106 Alikus ya 1 numarayı artık içmiyo çıkartmaya calısıyo iki aldımda bi biberon denedim bişey olurmuki
Alikus deletedmom1106 vitamin ve mineraller fark ediyor, kıvam biraz daha koyu ve daha doyurucu olur 2 numara. Tek seferden bir şey olmaz herhalde emin değilim ama siz yine de eczacıya, doktora vs. danışın isterseniz 🙏🏼🌼