Mina_momy Kızlar görümcem için soruyorum. 37 haftalık ikiz ölü doğum yapmıştı. 40 çıkmasına 5 günü var kanaması bitti sanırım adet olmaya başlıyor ve baya sulu olarak kanaması varmış bu normal mi.?
Purple13 Mina_momy normaldir büyük ihtimal. Benim kanamam 2 aya yakın sürdü neredeyse. Regl döngüme dönmemde uzun sürdü ve regl çok geldi ilaç vermişti doktorum. Doktoruna danışsın. Normalde olabilir olmayadabilir bünyeden bünyeye değişen şeyler