HeartShapedGlasses 5.5 aylık oğlum son zamanlarda kulağını yanağını tutuyor. Ağlamıyor sadece eli sürekli buralarda. Neden böyle yapıyor acaba kulağı mı ağrıyor?
Purple13 HeartShapedGlasses kulağındaki enfeksiyon olabilir. Diş sancısı kulağına vurabilir yada kulağını keşfetmiştir. Bizimde elliyordu götürdüm sorun yoktu öyle oynuyormuş. Doktorunuz söyler neden oynadığını ancak.
Eyllebr HeartShapedGlasses benım kızım da aynı sekıl dı bır haftaya kadar sağlık ocağında aşi günü gosterdım bıraz enfeksiyon var ateş yapmıyorsa daha küçük boşa ılac vermeyım dedı şuan dıkkat edıyorm da götürmüyor eskisi gibi
GoGirl HeartShapedGlasses disten kaynakli bunu genelde yapiyorlar cekistirir tarzda saca dogru vs ama diger ihtimal de var tabi takip edin baska belirti olursa götürürsünüz
ikizbabymom HeartShapedGlasses kulağı ağrısa ağlardı benim kızım uykusu olduğunda kulağıyla oynuyo alışkanlıktanda olabilir
PudraKokusu HeartShapedGlasses aynen bnmkide 5 aylik aynisi hatta bi ara kulagin ust kismjndaki saclari tutuyordu cekiyordu bile, simdi azaldi, kesfediyor bence, agrisi var gibi diilde
Cheddar HeartShapedGlasses dişten dolayı da olabilir kulak enfeksiyonu da. Kulak enfeksiyonunda ateşte oluyo ve huysuzlaşıyolarmış. Eğer sadece tutuyorsa diş yangıları kulağa vuruyodur