Selam kızlaar 2 ay 18 günlül bebeğim var tam 3 aylıkta değil çook saçlı doğdu ve uzundu saçları hala öyle iyice uzadı bayağı uzun suan kız sanıyolar zaten😂😂 dökülüyor ama yinede kulaklarının ensesinin ordaki saçlar rahatsız ediyo gibi hissediyorum oraları kestirsem olurmu sizce yoksa kesilmemeli mi şuan