Anneogul29 yaklaşık 2 haftadır. 3 öğün yemek yiyorum. Bir öğün kesinlikle makarna, noodle yiyorum.sabah 2 yumurta ile sandviç veya börek yiyorum. Gece uyumadan bir bardak kefir bebe bisküvisi (normalde bir tanede muz yiyorlar ben sevmiyorum dye yemedim) en sonda 2 kaşık pekmez içip dişlerimi fircaladigim gibi yatağa 😀
Kilo aldığını hissedyrm yüzüm felan içe çökmüştü baya toparlandı. Kilo almak istiyorsanız düzenli yiyin porsiyonları arttırın.
Ülker’in bebe bisküvisi daha az şekerli gibi.