Bebeğim akşam 22.00 22.30 gibi uyuyor sabah 7.00 8.00 gibi de uyanıyor. Ancak gündüz neredeyse hiç uyumuyor ve sürekli emmek istiyor. Memede yaklaşık 30dk kalıyor ama ilk 10dk da uyuyor sonrasında uyuyarak dinlene dinlene emiyor. Emmesi bitip gazını alıp ha uyudu diyip yatırıyorum bazen hemen bazen max 15dk da uyanıyor. Zor bela oyalıyorum ağlıyor memede aynı sürece geçiyoruz. Yeni 3 aylık olduk yeni huy edindi bunu. Süreç normal mı anneler yoksa sorun mu vardır çünkü ben çok yoruldum. Sütüm yetmiyor mu diyorum ama sıkınca fışkırıyor bez sayımız iyi buna rağmen yetmiyor olabilir mi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️