Merhaba güzel anneler 🌸 biraz postlarda okumaya çalıştım umarım bileğisin olan çıkar. Şuan aşı sıramız geldi ben emziriyorum hem alerjik bünyem var hem alerjik kızım var. Alerjisi olanlara sinovac öneriliyor biontech yan etkisi çok fazla diye. Bu durumda bileğisin olan var mı acaba?