Bebeğim 5 aylık oldu doğduğundan beri öyle zor emziriyorum ki ilk ay hiç emziremedim neredeyse o tutmadı uyanmadı emmedi sağıp enjektörle verdim şimdi de yeterli kilo alamadığı için meme+mama gidiyoruz her emzirme öncesi onu sallıyorum sakinleştiriyorum ikna etmeye çalışıyorum, emip bıraksa her şey bitecek 1 saat 2 saat karnı doysun diye uğraşıyorum mamayı kaşıkla veriyorum onu da tükürmeyi öğrendi almayı hiç istemiyor tükürüyor ama artık midesine ne giderse diyorum aç haline rağmen o kadar mutlu ki artık çok bunaldım emzirmek istemiyorum bir yere gitmek istemiyorum biz ne zaman dışarı çıksak aç kalıyor bu böyle nolucak bilmiyorum artık tamamen bırakmak istiyorum emzirmeyi ama kıyamıyorum da denedim biberonda almıyor bu ne zaman düzelecek artık bunalıma giriyorum