Biliyorsunuz geçen hafta koton baya indirim yaptı bende oğluma baya bişeyler aldım yazlıkta aldım bide 3 lü takım aldım şapka zıbın alt pijamasıyla birlikte fotoğrafıda öyle ama bugün sadece zıbın ve şapka geldi eksik ürün olarak şikayette bulundum inşallah gönderirler 😒