Mommyyii Kızlar sanırım mastit olmuş yeni farkettim iki gün önce bisii yoktu bebeğimde. Neden olmuştur ve nasıl geçer başına gelenler yazabilir mi ?
Ef24 Mommyyii mastit süt üretimine bağlı emziren annelerde gelişir yani bebekle ne alakası olur yanlışınız var