Bebeğim şu an 3 aylik. 2 aylık kontrolünde gittim miktat beye çok övdüler açıkçası bende devamlı gidebileceğim bir doktor arıyordum en önemlisi telefon ile ulasabilmemdi.
Neyse gittim zaten hastane anababa günü gibi sevlet hastanesi gibi.
Girdik içeriye neden geldiniz falan filan dedik biz her ay düzenli bir doktorumuz olsun istiyoruz. Ayrıca bebegimizde atopik dermatit var cildi berbat yaralar içinde.
Çok gazımız var vs bütün sikayetlerimizi söyledim
Herseye normal normal dedi ne ilac yazma ne birsey.
Evet her durumda ilac yazmaması güzel aslında ama bebegimin ileri derece alerjisi vardı.
Ve muayene esnasında bacaklarını bir anda küt diye açtı Bebeğim aglamaya başladı hiç umrunda değildi.
Hemen çıkıp başka bir doktora gittim.
Aynı hastanede ali beyide ovuyorlar ama bilemedim.
Ben özel muayene ayten mutluya gidiyorum şimdilik memnunum.