Ocakannesii Kızlar selam gününüz çok güzel geçsinn🌸Ben kanguru alıcam ve başlıkta yazdığım gibi mamadus baby heryöne ergonomik almak istiyorum kullananlarınız memnun musunuz rahat takılıyor mu birde bebeğim 3 ay 4 günlük uygunmudur???
Minikkizimm Ocakannesii bende de mamadus tek yone var. Fakat yenidogan aparatim yok o yuzden henuz kullanmaya baslayamadim 7 kilo olmasi gerekiyormus kullanmak icin sizin bebeginiz 7 kilo varsa aparatsz alip degilse sanirim yenidogan aparatida almak gerekiyor. memnuniyetleri cok fazla 😊
Nazliece Ocakannesii yeni doğan aparatı alın ayrıca 4 ay 25 günlük kızım 2 aylıktan beri aparatla kullanıyorum.önemli olan ayaklarının m şeklinde olması ve sarkmamasi.
Ocakannesii Minikkizimm 7.400 dü kilo olarak aparatsız kullanabiliyorum o zaman değil mi ya arabayla git çık et zor oluyor markete falan giderken kanguru daha basit olur diye düsünüyorum tek basıma takabilirim insallah zor geliyo biraz ama alısırım herhalde😂
Minikkizimm Ocakannesii bnce kangurunun kullanimi daha kolay olur benimki 4 aylik kilosu 5.800 ben sling kullaniyorum. Baglamasi falan daha zahmetli oluyor ama disari cikarken rahat ediyorum 😊
Ocakannesii Nazliece Kanguruyla beraber gelmiyor değil mi aparatı trendyoldan alıcam 3. Aydan sonra falan kullanılmıyor diyolar ama o aparatsız sorun olur mu bilemedim yani o aparatla m şekilde duruşu daha mı iyi oluyor?
Nazliece Ocakannesii aparat kanguru ile birlikte gelmiyor 4 ay 25 günlük kızım hala aparat ile kullanıyorum apartsiz sorun oluyor bacakları çok açılıyor