Kizim formül mama ile besleniyor ek gida olarak herseyi vermek istiyorum ama keyfine gore aliyor ilk zamanlar yumurta yiyordu peynirde oyle çok yemese de en azindan tadi gidiyordu benimde içim rahat oluyordu. Simdi ise yumurta peynir yok hayatimizda anca gülecekte o arada tıkıştıracam agizina oyle o da her zaman plmuyor tabi gun icinde yogurt vereyim diyorum onceden minik minik ekmek ici dograyip yiyordu smdi normal bile yemiyor corbalarla aramiz iyi gibi bi tek onun haricinde ne hazirlayacagimi ne yedirecegimi şaşırdım moralim cok bozuluyor elbet bu formül mamayi biraktiracaz o zaman nasil doyacak nasil beslenecek çok kuşkuluyum ne yapacam bilmiyorum geçici durum mudur acaba boyle olan anneler varmi ya da çözüm sunacak anneler 😔😔