tbmn Kullandığınız mama sandalyelerinin iyi ve kötü yönlerini yazarak marka model ve fiyat belirtir misiniz rica etsem 💜
Sedaahmet tbmn baby plus kullaniyorum. Memnunum. Zaten tek yemek yerken oturuyorlar, boşuna fazla para vermeye gerek yok bence. 🤷♀️😂
tbmn Sedaahmet Doğru diyorsunuz alıpta oturmayan çocuklar var bir de 😀 kuzenim de pahalı pahalı aldı oturmadı bile doğru düzgün