aycaayca 1 yaş aşısından 1 hafta sonra kolunda kızarıklık oldu hemşire kolunu çektiğini söyledi ama baya kızardı başına gelen var mı acaba ne yaptınız
annekuzusuuuu aycaayca benim oğlumda 20 gün önce 1 yaş aşısı oldu canım 1 hafta sonra bacağı kızardı apselesi sivilce gibi oldu şuan bile hale öyle doktora götürdük aşı yeri enfekte olmuş dedi kendi kendine kuruyup düşer dedi öyle olacak gibi kurumaya başladı