Kızlar bebeğim 2 gündür nezle, grip gibi.. Yani ateşi öksürmesi falan yok da, burnu akıyor sürekli.
Önceden de genzi doluydu ama şimdi burun akıntısı da olunca genzi iyice doluyo emerken, uyurken falan tıkanıyo..
Emerek uyuyan bi bebek sürekli uyumakta zorluk çekiyor..
Burun serum fizyolojik su yapıyorum, aspiratörle çekiyorum ama hemen doluyo tekrar 😟
Başka yapabileceğim bişey var mı? Doktora da götüremedim malum pandemi olduğu için ilaç da vermiyorum bi tek burun akıntısı varr.. ama nasıl düzelir bilemedim 🤷🏻♀️
Oğlum 12 ayına girecek bu arada..
Varsa tavsiyeniz alırımm 🙏🏼🤗