Hanımlar merhaba bebeğim bugün 5aylik oldu ve 5 aydır en çok tırnakları zorluyor beni kesiyorum güç bela kaç defa kanattim törpüye geçtim bir aydır ama.2 gunde tırnak aralari kirleniyor bakıyorum uzamaya başlamış ama kesilecek kadar da değil. Bu tırnak kirleniyor mu sizler de de? Ben yıkıyorum ellerini artık silince çıkmıyor.ama yıkayınca da çıkmıyor yine de içim rahat etsin diye yıkıyorum
Önerisi olan.var mi ?normal mi kirlenmesi